  • Date: Sun, 19 Dec 2010 11:59:00 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejne kretyństwo Korwina

    W dniu 17.12.2010 15:55, Maruda pisze:

    > I nie należy zapominać, że Adolf kurwa jego mać Hitler uzyskał władzę w
    > wyniku demokratycznych kurwa ich mać wyborów. No i jaki z tego wniosek?

    Nieprawda. Na kanclerza został wyznaczony (nie wybrany!) w wyniku
    politycznych układzików. Potem NSDAP teoretycznie zyskała większość, ale
    w dużej części wskutek działań dalekich od legalnych (morderstwa,
    zastraszanie).

    > Dla mnie oczywisty. Do dupy z kurwa jej mać demokracją! Dwóch zgodnych
    > żulów nie może mieć większej władzy, niż jeden intelektualista.

    Mhhmm. A kto ma zadecydować, kto jest "żulem" a kto "intelektualistą"?

    > Poczytaj trochę, zanim zaczniesz równie kretyńskie głupoty rozgłaszać.

    Poczytałem.

    > Korwin nie kwestionuje inteligencji kobiet, wskazuje na jej
    > (inteligencji) inne podłoże i funkcjonalność.

    ROTFL

    Ty mówisz "kartofel", ja mówię "ziemniak" - ale znaczy to dokładnie to samo.

    > A prawo wyborcze chce ograniczyć wielu, nie ze względu na płeć.

    "Nie tylko ze względu na płeć" raczej.

    > Gadasz jak potrzaskany. Tyle.
    >

    > Ups... teraz zauważyłem, że to Lawa, a z błotem (trollem) się nie
    > dyskutuje. No ale skoro już napisałem, to poślę.

    No tak, śmiałem przemówić przeciwko Świętemu Korwinowi. Wierny wyznawca
    musiał surowo potępić wroga jego fuhrera.