  • Data: 2015-04-03 23:48:57
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    To ja jeszcze raz:

    Czy jesli policjant rozpoczal kontrole (stal z alkomatem w rece) i po
    kilku minutach dosc uprzejmej konwersacji z obu stron kontynuowal
    kontrole - kazal mi dmuchac (wielokrotnie, bo podobno pierwszych kilka
    razow zle dmuchalem) - to sa jakies zelazne procedury?
    Bo imho po obserwacji mnie na drodze (rowna jazda przy wiekszej i
    mniejszej predkosci), oraz rozmowie (odpowiadalem prawidlowa
    polszczyzna, jezyk mi sie nie platal, oczy nie blyszczaly, woni alkoholu
    nie bylo) powinien powiedziec dziekuje i nie tracic czasu mojego i
    swojego.

    No i czy przeszukanie plecaka bylo zgodne z procedurami?
    --
    TA