  • Data: 2007-12-26 12:44:23
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net> szukaj wiadomości tego autora

    zly pisze:

    > Ja w takich syt zatrzymujac sie zjezdzam na srodek pasa . Na
    > wielopasmowkach nie zawsze pomaga, ale zawsze cos

    Dokładnie, jak widzę pieszych chcących przejść to robie powolny manewr
    zjazdu by skutecznie ograniczyć możliwość przejechania obok mnie bez
    włączenia kierunkowskazu i najechania na sąsiedni pas. Ogólnie od
    dłuższego czasu jak jeżdżę to 0,75-1m od krawężnika, tak aby omijanie
    mnie było wymuszone, bo tak to dla kierowcy rowerzysta nie istnieje na
    jezdni i można koło niego jechać 70km/h.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'