  • Data: 2005-06-30 08:15:37
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 cze o godzinie 05:21, na pl.soc.prawo, guru napisał(a):

    > Nie ma ZADNEGO znaczenia gdzie stoi. Ma znaczenie czy stwarza ryzyko.

    Zawsze i wszędzie jest ryzyko.
    Pies który jest w domu, może wyskoczyć na ulicę i pogryźć każdego. A
    wyskoczy np. w sytuacji kiedy drzwi wejściowe z domu zostaną wysadzone z
    zawiasów podczas huraganu :P

    Ryzyko stwarza także instalacja elektryczna w budynku, instalacja gazowa
    jeszcze większe ryzyko stwarza....

    O czym wy wogóle pieprzycie?
    Zamknijcie swoje łby w sejfach bankowych - wtedy nie będziecie narażeni na
    nic.

    > W taki sposob ze pies moze pogrysc dziecko.

    Ale poprzez nieostrożność dziecka. Acz powiem więcej - poprzez
    niedopilnowanie go przez "rodzica" którego obowiązkiem jest opieka nad
    bachorem.
    Pies jest na terenie nieruchomości swojego właściciela, jest za ogrodzeniem
    - a bachor lata i wkłada swoje grace na czyjąś własność - gdzie jest ten
    *rzekomy* rodzic którego obowiązkiem jest pilnowanie tego bachora???

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423