    From: "czubcia" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kojec dla psa przy płocie
    Date: Wed, 29 Jun 2005 21:46:54 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@81.219.236.18

    Użytkownik "Artur Ch." napisał w wiadomości

    > Ekhmm...
    > Potrafisz powiedzieć po czym wnosisz że ich *wspólny* płot posadowiony
    > jest
    > na miedzy?
    > A może ten płot stoi na terenie nieruchomości owego właściciela psa?
    > Zbyt dalece wybiegasz - nie znając tych zagadnień - nie sądzisz?

    Owszem tak założyłem. Jeśli tak nie jest, to co najwyżej nie mozna
    powiedzieć że, właściciel psa dokleił się do wspólnego płotu z kojcem.

    Nie mów mi tylko że właściciel psa postawił kojec przyklejony do płota w
    odpowiedniej odległości od granicy działki. To by oznaczało że jego płot
    stoi głęboko na jego działce. To by oznaczało dużą stratę cennego gruntu na
    którą nikt sobie pozwolić nie może. Jak żyję takiego rozwiazania nie
    widziałem.

    > Jest w ogrodzie pies - to żle ????

    bardzo dobrze

    > Jest na terenie nieruchomości właściciela - żądnemu gnojowi czy
    > komukolwiek
    > - wkładać tam łapy!!!!
    > Wkładasz swoje łapska komuś do otwartego okna na parterze? A może do
    > kuchni? A gdybyś tymi łapskami dosięgnął garnka z gotująca sie zupą i sie
    > poparzył - to pójdziesz z ryjem do ..... właściciela tego garnka?
    >
    > Co za popaprańcy - dzizas kraj.

    Odróżnij proszę wchodzenie do kuchni czy wsadzanie łap do garnka przez
    dorosłego człowieka a choćby złapanie za siatke tego ogrodzenia przez
    dziecko. To dwie różne przypadki.

    Gdyby w Twój sposób rozumować to każdy właściciel posesji taki płotek mógł
    podłączyć pod wysokie napięcie, lub czujnik dotyku detonujący bombę. Co za
    różnica czy to pies odgryzie rękę czy to wysokie napięcie Ci je spali czy
    bomba urwie. Bo "żadnemu gnojowi czy komukolwiek" dotykać jego płota.

    czujesz tę delikatną różnicę miedzy wejściem na czyjąś posesje a dotknięciem
    płota czy chęcią pogłaskania pieska przez dziecko?

    pozdrowienia
    czubcia