  • Data: 2007-10-30 08:55:40
    Temat: Re: kody zródłowe oprogramowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Oct 2007, Piotr Dembiński wrote:

    > Jeśli firma sprzeda prawa majątkowe do programu, to jednocześnie
    > pozbędzie się prawa do wprowadzania zmian w programie.

    Przyznam, że widzę tutaj głównie problem w nomenklaturze: spotkałem
    się z przypadkiem, kiedy prawnicy upierali się aby sprzedaż praw
    niewyłączną też nazwać "licencją".
    IMO to nie musi być tożsame: co stoi na przeszkodzie, aby sprzedać
    prawa do programu ("na znanych polach eksploatacji"), w tym prawa
    do publikacji, rozpowszechniania, powielania i co tam jeszcze
    mamy, ale nie na wyłącznosć?
    Prawo do modyfikacji podobnie: "możecie poprawiać, ale ja też
    mogę".

    > Do czytania wystarczą okulary

    :)

    pzdr, Gotfryd