  • Data: 2009-12-07 11:54:30
    Temat: Re: kodeks żywności
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tym bardziej powinni sie zainteresowac:)))
    > Mnie najbardziej przeraza widmo kupna kotletow ze sklonowanych swin...
    > brrr
    > Chyba zaczne tylko zaopatrywac sie w mieso u lokalnego rzeznika.

    I jeszcze jedno zapomnialem - uwaga dzailkowcy i ludzie z ogrodkami
    przydomowymi!
    Sa plany by w najblizszym czasie zakazac chodowli wlasnych roslnin, glownie
    na razie dotyczyc to bedzie ziol ktore beda traktowane jak ... narkotyki!
    Potem przyjdzie pora na wlasne warzywa, owoce... np. pod pozorem braku
    certyfikatu sanitarnego!
    Jak widac o tym tez pomylseli... a o zwierzetach w zagrodzie jak kury, krowa
    czy owce... zapomnijcie.