  • Data: 2009-12-07 19:01:26
    Temat: Re: kodeks żywności
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Johnson" napisał:
    > A jak zakładając takie założenie można twierdzić coś odwrotnego?

    może na podstawie faktów?:O)
    ludzie gdy jedzą to co jedli od wiekuf nie chorują, a jak jedzą coś czym się
    nie żywili chorują, zresztą czy myślisz że jakikolwiek organizm jest w
    stanie żywić się czymkolwiek? bo ja myślę że tylko tym do czego ewoluował
    przez setki lat:O)

    > Wcale nie twierdzę że jest szkodliwe dla ludzi.

    więc zgadzasz się z celem kodeksu rzywności, czyli wytruciem ludzkości przez
    między innymi GMO?:O)
    jeśli twierdzisz że się mylą to zaproponuj im bardziej skuteczną trutkę:O)