  • Data: 2009-12-07 18:33:16
    Temat: Re: kodeks żywności
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Johnson" napisał:

    > Oczywiście że jest.
    > Białka składają się z aminokwasów. Jak coś zjesz to twój brzuch rozkłada
    > to do tych prostych aminokwasów, a potem twój też brzuch (?) z tych małych
    > cegiełek składa białka które są mu potrzebne. A resztę niepotrzebnych
    > aminokwasów wydalasz tylnym otworem.
    > I wbrew twoim sugestiom genetyczne modyfikowane rośliny zawierają
    > "naturalne" białka, tj. białka składające się z typowych aminokwasów.

    jesteś w wieeelkim błędzie!:O) pewnie dlatego że twoja wiedza została
    ograniczona do znajomości wyryfkuf prawa, ale wierz mi że na tym świat się
    nie kończy:O)
    po pierwsze, to największym twoim błędem jest naiwność że obecna wiedza jst
    kompletna i że odkryliśmy wszystko co było do odkrycia, podczas gdy
    faktycznie liżemy jedynie wieżchołek gury lodowej:O)
    po pierwsze to większość obecnej nauki i wiedzy opiera się na teoriach,
    kturych zaledwie ułamek jest faktycznie potwierdzony, tak więc ta twoja
    teoria o aminokwasach jest błędna:O)
    jak można twierdzić źe coś nie ma wpływu skoro nawet nie wiemy jak dokładnie
    organizmy działąją?:O)
    teraz fakty:
    choroba wściekłych krów spowodowana jest nie żadnymi wirusami, czy
    bakteriami a białkami, białkami do kturych soprzywania nie są przystosowane
    krowy, na dodatek złe białko w kontakcie z dobrym białkiem zmienia je na
    złe:O)
    więc to jest przykład że twoja teoryjka o aminokfasach jest błędna:O)

    poza tym skoro GMO jest szkodliwe dla ludzi dlaczego twierdzisz że nie jest
    szkodliwe dla zwierząt?:O)
    wystarczy przejść się ulicami większych miast jak warszawa, wrocław,
    katowice aby zobaczyć ludzi-świnie-giganty jakie można było o niedawna
    obserwować jedynie w krajach gdzie większość żywnośi jest GMO, ale unas
    przecież prawie GMO nie ma, ale jest pasza GMO, obudź się wreszcie!!!!