  • Data: 2004-06-27 20:11:40
    Temat: Re: [kodeks hadlowy ?] troche zakrecone
    Od: leon <L...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do zasady, to ja bym napisał pismo do Straży Miejskiej z prośbą o
    > pisemne wyjaśnienie i podanie podstawy prawnej. Być może u Ciebie jest
    > jakieś prawo miejscowe zabraniające czegoś takiego.
    powoluja sie na uchwale rady mieskiej - dodatkow na artykol ktory nie
    istnieje :)

    nie bede opisywal calosci sytuacji jakie pozniej byly . powiem natomiast,
    ze jak poczytalem troche ustawi przepisow ich dotyczacych to wyszlo ze
    zlamali pare przepisow i robia to notorycznie :) co podpada pod:

    Art. 28. Strażnik, który przy wykonywaniu zadań przekroczył uprawnienia
    lub nie dopełnił obowiązku, naruszając w ten sposób dobra osobiste
    obywatela, podlega karze pozbawienia wolności do lat 5.

    jescze takie jedno pytanko: po spisaniu do notesu , spytal sie czy
    przyjmuje mandat - BEZ JEGO WYPISANIA !!! - czy to nie podpada pod probe
    wymuszenia lapowki??

    pozdrawiam

    leon

    --
    "Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosli 2,87 to
    otrzymamy bledne kolo" - Lysa Spiewaczka