    From: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kilka pytan...
    Date: Thu, 30 Oct 2008 20:57:44 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Szymon von Ulezalka pisze:
    > http://www.libertarianizm.pl/gazeta_an_arche:poradni
    k_dla_zoltodziobow

    > witam.
    > chcialbym sie dowiedziec, czy te prawa opisane w tym artykule
    > odzwierciedlaja prawa jakie przysluguja w rzeczywistosci. czyli-
    > krotko mowiac- na ile ten artykul jest prawdziwy.

    A mnie się tak skromnie wydaje, że tego typu poradniki powstają wtedy i
    z potrzeby kogoś, kto popełnia wykroczenia/przestępstwa ale jest święcie
    przekonany, że nic takiego nie robi i usiłuje się bronić "ręcami i
    nogami" przed czymś, co uporczywie popełnia, a na co zaregauje policja.

    Żeby nie być gołosłownym, po prostu sam kiedyś "szukałem haków" na to
    jak tu policjanta zagiąć. Po głębszym zastanowieniu, to oni zwykle mieli
    rację.

    Pozdr,
    Tomek