  • Data: 2009-01-04 22:43:17
    Temat: Re: kilka pytan...
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-01-04 21:02, Szerr pisze:

    > Jasne. W tym czasie komputer dłuuugo będzie u biegłego, a na koniec
    > złośliwie, niby to na skutek błędu, spalą ci dysk albo uszkodzą coś więcej.
    > :-)

    Kumplowi we wrześniu wpadli i do dzisiaj nie oddali (nic nielegalnego
    nie trzymał). Więc co za róznica czy podam hasło i będą trzymać rok, czy
    nie podam i oddadzą po półtora. Swoją drogo NA PRAWDE nie ma prawa które
    nakazywało by po jakimś tam czasie zwracać ten sprzęt? np. badamy przez
    miech, robimy ekspertyzy i oddajemy? Bo to się kurde wierzyć nie chce...