    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karta telewizyjna i abo
    Date: Thu, 2 Mar 2006 19:08:36 +0000 (UTC)
    Sender: m...@a...atcom.net.pl

    In article <du7ce3$h3h$2@news.onet.pl>, Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > http://42.pl/u/gnI
    > Zaczynam odnosić wrażenie, że jesteś pianiaczką. Po raz kolejny nie
    > zadajesz sobie trudu przeczytania podanych w wątku linków (nie mówiąc o

    Nie interesują mnie artykuły dziennikarzy, a jedynie podstwa prawna.
    Podaj _akt prawny_ (z wyszczególnieniem punktu i paragrafu), który
    mówi, że radio w komórce, czy komputer z kartą tv nie podlegają abonamentowi.
    Ja podałam ustęp, który mówi o tym, że za w/w abonament się należy.
    Jeśli znasz punkt (z tej czy innej ustawy), który jednak zwalnia
    urządzenia tego typu, to po prostu podaj.

    Renata