  • Data: 2006-03-02 21:49:05
    Temat: Re: karta telewizyjna i abo
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <du7i4v$8i8$1@news.dialog.net.pl>, Jotte wrote:
    > W wiadomości news:du7ce3$h3h$2@news.onet.pl Michał "Kaczor" Niemczak

    > Istotnie - zauważam, że Renata pisze (przynajmniej w tym wątku) w sposób
    > pozwalający na powzięcie uzasadnionego podejrzenia o brak umiejętności
    > rozumienia czytanych informacji.

    Masz kłopoty ze śledzeniem ciągłości wątku. MB na pytanie o podstawę
    prawną napisał:
    "Ustawa z dnia 29 grudnia 1992r. o radiofonii i telewizji z
    późniejszymi zmianami"

    Ja zacytowałam z w/w ustawy:
    "Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest urządzenie
    techniczne dostosowane do odbioru programu".

    Czy coś ci się jak dotąd nie zgadza?

    > Podałem link: http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament_rtv_06.p
    df
    > krrit to - jak większość łatwo skonstatuje - akronim krajowej rady
    > radiofonii i telewizji.
    > Z kolei domena gov wskazuje na lokalizację w obrębie instytucji państwowych.
    > I tak też jest w istocie - mamy do czynienia z wykładnią dokonaną przez taką
    > właśnie instytucję i opublikowaną na jej oficjalnej stronie.
    > Czemu ona tego nie jest w stanie pojąć - nie wiem.

    A to jest zupełnie odrębna sprawa. To jest, jak piszesz, wykładnia.
    Czy potrafisz jednak wskazać odpowiedni punkt, w którejkolwiek z ustaw
    dotyczących abonamentu tv, który usprawiedliwiałby taką wykładnię?

    Renata