  • Data: 2006-03-03 10:47:43
    Temat: Re: karta telewizyjna i abo
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-03-02 20:08, Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > Nie interesują mnie artykuły dziennikarzy, a jedynie podstwa prawna.
    > Podaj _akt prawny_ (z wyszczególnieniem punktu i paragrafu), który
    > mówi, że radio w komórce, czy komputer z kartą tv nie podlegają abonamentowi.
    > Ja podałam ustęp, który mówi o tym, że za w/w abonament się należy.
    > Jeśli znasz punkt (z tej czy innej ustawy), który jednak zwalnia
    > urządzenia tego typu, to po prostu podaj.

    http://www.krrit.gov.pl/abonament/abonament_rtv_06.p
    df

    Poczytaj określenie CO JEST odbiornikiem radiowo-telewizyjnym pomiędzy
    punktem pierwszym a drugim a CO NIE JEST. Link był podawany jednak znowu
    nie zadałaś sobie trudu przeczytania. Poza tym w tymże artykule, który
    przytoczyłem treść ustawy była ZACYTOWANA kursywą. Więc przestań pisać,
    że to treść jakiegoś dziennikarza bo tego zapewne też nie przeczytałaś.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor