  • Data: 2006-03-03 10:51:10
    Temat: Re: karta telewizyjna i abo
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrne0fpkq.41g.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> pisze:

    > Nic tłumaczyć nie trzeba, trzeba znać jedynie odpowiedni akt prawny i
    > zacytować, jak to zrobił zaraz po tobie a autopoprawce MB.
    Słuchaj, zrób uprzejmość - przeczytaj dokładnie i ze zrozumieniem linki,
    które podałem. Tam stoi jak byk: "Zgodnie z ustawą o opłatach abonamentowych
    z 21 kwietnia 2005 r.: "Opłaty abonamentowe pobiera się za używanie
    odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych.(...)".
    Wiadomo więc na jaką ustawę wskazałem.
    Doprecyzowania co jest, co zaś nie jest odbiornikiem dokonała KRRiT, czyli
    organ kompetentny i wiarygodny w tej materii (no i z natury rzeczy
    zainteresowany wpływami z abonamentu).
    Już jasne?
    No to jeszcze raz, dla utrwalenia: najpierw czytamy, potem dyskutujemy, OK?

    Jotte