eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokarta sim plus › Re: karta sim plus
  • Data: 2004-07-16 08:21:56
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl"> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Hmmmm... znaczy jak to jest? Zawsze sądziłem, że sprzedający przyjmujący
    > towar w ramach niezgodoności z umową może go dalej reklamować u
    > producenta / dystrybutora / swojego dostawcy... nie miałem racji?
    > Procudent / dystrybutor może dostarczyć sprzedawcy każdy bubel i - jeśli
    > nie dał na niego gwarancji - spradawca zostaje z pieniędzmi wyrzuconymi
    > w błoto? Wydaje mi się to nielogiczne. Może w Plusie należałoby sprawę
    > załatwiać nie jako konsument, tylko właśnie jako dostawca, któremu
    > zwrócona została uszkodzona karta?

    W tym przypadku nie moge reklamowac dostwcy jako nezgodne z umową bo
    karty otrzymujemy zafoliowane. Ja sam jakby przyczyniłem sie do jej
    powiedzmy uszkodzenia ale to dlatego ze farba przykrywająca telekod
    odrywała sie razem z cyferkami pod spodem. zresztą do tej chwili całego
    kodu nie odsłoniłem bo odchodzi z pozostałymi cyframi i zostawilem to
    jako dowód źle wykonanej karty.
    Uważam tylko że firma , która wydaję kupę forsy na codzienne reklamy
    robi sztuczne trudności swojemu klientowi i nie chce pomóc w zaistnialej
    sytacji:(
    Zreszta Plus i tak jest najgorzej oceniany wsród operatorów komórkowych
    i chyba nie bez racji. O innych problemach juz nawet nie wspomne.

    Zbyszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1