eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokarta sim plusRe: karta sim plus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.inds.pl!not-for-mail
    From: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karta sim plus
    Date: Fri, 16 Jul 2004 10:21:56 +0200
    Organization: Amatorska Siec Komputerowa iNdS.pl - Czestochowa
    Lines: 23
    Message-ID: <cd835j$9lr$1@hal9000.inds.pl>
    References: <cd6iqm$ng7$1@hal9000.inds.pl> <c...@C...Gorzenski.private>
    NNTP-Posting-Host: vision.inds
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: hal9000.inds.pl 1089966067 9915 10.10.20.30 (16 Jul 2004 08:21:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...inds.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jul 2004 08:21:07 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c...@C...Gorzenski.private>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040122
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:227234
    [ ukryj nagłówki ]


    > Hmmmm... znaczy jak to jest? Zawsze sądziłem, że sprzedający przyjmujący
    > towar w ramach niezgodoności z umową może go dalej reklamować u
    > producenta / dystrybutora / swojego dostawcy... nie miałem racji?
    > Procudent / dystrybutor może dostarczyć sprzedawcy każdy bubel i - jeśli
    > nie dał na niego gwarancji - spradawca zostaje z pieniędzmi wyrzuconymi
    > w błoto? Wydaje mi się to nielogiczne. Może w Plusie należałoby sprawę
    > załatwiać nie jako konsument, tylko właśnie jako dostawca, któremu
    > zwrócona została uszkodzona karta?

    W tym przypadku nie moge reklamowac dostwcy jako nezgodne z umową bo
    karty otrzymujemy zafoliowane. Ja sam jakby przyczyniłem sie do jej
    powiedzmy uszkodzenia ale to dlatego ze farba przykrywająca telekod
    odrywała sie razem z cyferkami pod spodem. zresztą do tej chwili całego
    kodu nie odsłoniłem bo odchodzi z pozostałymi cyframi i zostawilem to
    jako dowód źle wykonanej karty.
    Uważam tylko że firma , która wydaję kupę forsy na codzienne reklamy
    robi sztuczne trudności swojemu klientowi i nie chce pomóc w zaistnialej
    sytacji:(
    Zreszta Plus i tak jest najgorzej oceniany wsród operatorów komórkowych
    i chyba nie bez racji. O innych problemach juz nawet nie wspomne.

    Zbyszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1