eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokarta sim plus › Re: karta sim plus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.inds.pl!not-for-mail
    From: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karta sim plus
    Date: Thu, 15 Jul 2004 21:10:58 +0200
    Organization: Amatorska Siec Komputerowa iNdS.pl - Czestochowa
    Lines: 38
    Message-ID: <cd6kqh$te0$1@hal9000.inds.pl>
    References: <cd6iqm$ng7$1@hal9000.inds.pl> <EeAJc.93340$Q74.41508@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: vision.inds
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: hal9000.inds.pl 1089918609 30144 10.10.20.30 (15 Jul 2004 19:10:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...inds.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jul 2004 19:10:09 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <EeAJc.93340$Q74.41508@news.chello.at>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040122
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:227180
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Egon Olsen napisał:
    > Użytkownik "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl"> napisał w wiadomości
    > news:cd6iqm$ng7$1@hal9000.inds.pl...
    > > Witam Szanownych Grupowiczów po dłuższej nieobecności
    > >
    > > Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
    > > Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
    > > karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
    > > Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
    > > Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
    > > znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
    > > była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
    > > Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
    > > najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
    > > konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
    > > Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
    > > Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
    > > wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
    > > robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
    > > Proszę o radę i słońca wszystkim życzę
    > >
    > > Zbyszek
    >
    > Musisz się skontaktować z BOK Polkomtela - podaj im numery, które masz, a
    > najlepiej idź do salonu firmowego i daj im tą kartę do łapy, żeby się
    > przekonali, ze nie była użyta - BOK Polkomtela powinien uznając reklamację
    > zasilić Ci telefon zdalnie.

    Byłem, kartę pokazywałem, chciałem się wylegitymowąc żeby się
    uwiarygodnić, nawet telefon i kartę sim chciłałem przedstawić na dowód ,
    ze mam uczciwe zamiary i nie jestem naciagaczem.
    Karta oprócz telekodu ma przcież nr seryjny i kod paskowy. Mozna chyba
    sorawdzić czy teleko był uzyty w celu doładowania. Jestem rozgoryczony
    postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było
    problemów z icj telekartami.

    Zbyszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1