  • Data: 2002-05-09 10:17:52
    Temat: Re: karta bankomatowa i podpis
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kicia kocia"
    > Wszystkie karty bankomatowe, jakie posiadam (4 sztuki z roznych bankow) sa
    > rownoczesnie kartami platniczymi. (...) W umowie o prowadzenie rachunku bank
    > stwierdza, ze wydaje mi do dyspozycji "karte bankomatowa", ktora jest
    > JEDNOCZESNIE "karta platnicza".
    >
    > Jezeli chcesz wprowadzic rozgraniczenie o jakim wspominasz, nalezaloby mowic
    > chyba o kartach "bankomatowych", "platniczych" i "bankomatowo-platniczych"

    to PODAJ PROSZE NAZWE TEGO BANKU to sprawdzimy ten regulamin - cos mi sie nie
    chce wierzyc zeby bank wydawal karty bankomatowe z funkcja karty platniczej
    ;-)))
    Sproboj o ten problem zapytac na pl.biznes.banki jak nie wierzysz

    Natomiast kazda karta platnicza na funkcje bankomatowe, ktora w niektorych
    bankach mozna przyblokowac tzn samemu ustawic limit wyplat gotowkowych
    i funkcjom bankomatowym takiej karty nikt sie nie dziwi.
    Nazwa "karta bankomatowa" granicza funkcje karty tylko i wylacznie do bankomatow
    *** blad ***