  • Data: 2004-11-11 18:00:29
    Temat: Re: karniści a kara śmierci
    Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem większy odsetek przeciwników KS wśród prawników może wynikać z
    > większej świadomości, ze tak naprawdę w sądzie nie należy szukać
    > sprawiedliwości, tylko korzystnego dla siebie wyroku. W wypadku KS strasznie
    > trudno to później odkręcić. Wyobraź sobie, jak by się czuł sędzia, gdyby się
    > okazało, że jednak to nie ten.

    ja sobie moge gdybac, moge przekladac to na inna swiadomosc prawna niz
    ta ktora posiada szary czlowiek, tylko obawiam sie niestety, ze te
    uczucia i obawa pomylki to jest wlasnie to co uslyszalem, tak potocznie
    jest to pojmowane przez zwolennikow kary smierci niezwiazanych z prawem
    --
    No, to będę miał nauczkę.
    -- jeden facet gdy przywiązywali go do krzesła elektrycznego