  • Data: 2004-11-12 11:18:13
    Temat: Re: karniści a kara śmierci
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości
    news:1lh7uyxkq4yf3.ocuqh4cxsum0$.dlg@40tude.net...

    > Masz rację ale jednak głowy nie trzeba będzie przykręcać ,wystarczy
    > otworzyć celę i wypuścić,czyli lepiej to próbować jednak odkręcać niż
    > próbować głowę gościowi przykręcać spowrotem.
    > JanuszHr

    Gdybym miał za niewinność spędzić kilka lat w przeludnionej celi ze
    zwyrodniałymi recydywistami a w alternatywie KS to naprawdę brałbym pod
    uwagę tę druga wersję.
    Straconych lat nie oddasz, zrujnowanego życia osobistego i zawodowego nie
    zreperujesz. Myślę, że zarówno KS jak i rok więzienia muszą byc orzekane z
    jednakową ostrożnością.

    Alek