  • Data: 2014-06-09 18:53:53
    Temat: Re: karne zlomowanie samochodu?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-09 18:15, Ludek Vasta pisze:
    > Zdaje się więc, że nikt polskich kierowców nie uczula na częste błędy,
    > które występują na drogach, nikt kierowców nie informuje o nowościach.
    > To znaczy te informacje do kierowców nie docierają. Bo jak coś mówią w
    > telewizji, to przełączą na inny kanał, w gazetach takie informację
    > przeskakują. Kierowcy, którzy w pracy zostają zapoznani z nowościami, o
    > nich pamiętają i podczas jazd prywatnych, ewentualnie sobie przekazują w
    > ramach rodziny podczas wspólnej podróży.
    Czyli postulujesz wprowadzenie czasowych praw jazdy i okresowego
    odnawiania zdobytych kwalifikacji? Może to i dobre rozwiązanie i ile
    nowych miejsc pracy w urzędach państwowych :-> Ja bym od razu rozciągnął
    ten przepis na wszelkie kwalifikacje - w końcu nie tylko w Kodeksie
    Drogowym zmieniają się przepisy :->

    Maciek