    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karne zlomowanie samochodu?
    Date: Mon, 9 Jun 2014 16:00:48 +0000 (UTC)

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Możliwe bo właśnie panuje idiotyczny wstręt przed "zostaniem kapusiem"
    > czy "wtrącaniem się" - i w ten sposób dzieci są latami maltretowane,
    > trucizny trafiają do środowiska, chuligani niszczą co popadnie a
    > bandyci na drogach szaleją. Bo nikomu się nie chce ruszyć dupy
    > ("pewnie/niech ktoś inny zawiadomi") lub boją się łatki.

    Chyba jednak nie jest az tak źle.
    Zdarza mi się dzwonić że coś się dzieje, czesto słyszę informację, że jest
    już zgłoszone.

    > Oni się "bawili" z nim - w sumie nie oglądałem filmu w całości, ale
    > jeśli szarżowali podobnie niebezpiecznie to ich "rumaki" też do
    > kasacji! W sumie lobby motoryzacyjne powinno wesprzeć koncepcję ;->

    Jest coraz lepiej.
    Okazuje się, że gośc to jakis totalny recydywista.
    Okazuje się, że przejezdzał nawet kolo interweniującego patrolu który nie
    uwazał za stosowna chocby zawiadomić dyspozytora...

    Przypomina się sytuacja kiedy jakis czas temu pijany zabił pieszego i
    okazało się, że to juz ktorys raz jak zostął złapany po pijaku a mimo to
    spokojnie jezdził dalej.
    Wyjasniło się w tamtym przypadku skąd taka pobłażliwość? Ktoś kojarzy?