  • Date: Sat, 19 Mar 2005 08:58:52 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karany nauczyciel

    Dnia 19/03/2005 00:25, Nina wrote :
    > Chciałabym się dowiedzieć, czy nauczyciel, który był karany może uczyć?
    > Sytuacja którą chcę przedstawić wygląda następująco: nauczycielowi odebrano
    > prawo jazdy za jazdę w stanie nietrzeźwym, w czasie spisywania danych przez
    > policję doszło do rękoczynów i wyzwisk.
    > Dodam, że nauczyciel na lekcjach jest nerwowy, często wyśmiewa się z
    > uczniów, stwarza nerwowa atmosferę uczniowie boją sie go i mimo iż często
    > znają odpowiedź na zadane przez niego pytanie to niestety nerwy biorą górę.
    > Choć sąd powierzył nad nim kontrolę kuratora, to i tak nie widać żadnej
> [...]

    Z Ustawy karta nauczyciela:

    Art. 9. 1. Stanowisko nauczyciela, [...], może zajmować osoba, która:
    [...]
    2) przestrzega podstawowych zasad moralnych;

    I w tym kierunku bym szedł pisząc skargi.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed