  • Data: 2005-03-19 00:47:07
    Temat: Re: karany nauczyciel
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Nina wrote:
    > Chciałabym się dowiedzieć, czy nauczyciel, który był karany może uczyć?
    > Sytuacja którą chcę przedstawić wygląda następująco: nauczycielowi odebrano
    > prawo jazdy za jazdę w stanie nietrzeźwym, w czasie spisywania danych przez
    > policję doszło do rękoczynów i wyzwisk.
    > Dodam, że nauczyciel na lekcjach jest nerwowy, często wyśmiewa się z
    > uczniów, stwarza nerwowa atmosferę uczniowie boją sie go i mimo iż często
    > znają odpowiedź na zadane przez niego pytanie to niestety nerwy biorą górę.
    > Choć sąd powierzył nad nim kontrolę kuratora, to i tak nie widać żadnej
> [...]
    Nie.

    Nie ma przepisu, który nakazywałby zawieszenie nauczyciela.
    Natomist sprawę możecie zaintersować kuratorium i dyrektora szkoły,
    ale nie pod kątem wyczynów z policją, tylko tego co się dzieje na
    lekacjach. Sytuacja z policją może być argumentem
    Najlepiej jeżeli uda wam się zebrać całą klasą.
    Napiszcie do kuratorium (zacznijcie od dyrektora z pismem do kuratorium
    jako do wiadomości), że ze względu na zachowanie nauczyciela nie
    wyrażacie zgody na obecność dziecka na jego lekcji i prosicie o
    wyznaczenie innego nauczyciela w zestępstwie.
    Jeżeli sprawa zrobi się głośna będzie afera.