    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kara dla pracownika
    Date: Tue, 13 Nov 2007 01:45:38 +0100

    W dniu 2007-11-12 22:31 Jackare pięknie wystukał/a:
    > czynności..."
    > czynność
    >>
    > Najpierw zdecyduj się - ukarałaś czy nie ukarałaś.
    > Nie wszystkie kary porządkowe muszą być wpisane do akt.
    > Kary porządkowe można stosować jedynie za naruszenie obowiązującego porzadku
    > zgodnie z literą KP.
    > To co napisałaś to jakiś zbitek nielogicznych sformułowań: ".....upominam
    > Pana do starannego i rzetelnego wykonywania X czynności..."
    > Co to właściwie oznacza?
    > Jeżeli udzielałabyć upomnienia powinno ono brzmieć : " Niniejszym udzielam
    > Panu upomnienia za...."
> [...]

    W Rosji się szkoliłaś? Cóż za wybitny móżdżek!
    Pamiętaj, że jak wywalą dyrektora-razem z nim wylecisz Ty...i już
    kierowniczką nie będziesz. Będą Tobą pomiatać tak jak Ty gardzisz teraz
    ludźmi i nimi pomiatasz. Być może To szary pracownik jest o krok do
    przodu, a Ty masz teraz tylko "władzę" (czytaj: plecy).

    --
    animka