  • Data: 2004-04-23 16:40:56
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c66dhm$88t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Niebardzo, tymbardziej ze z wszystkich Twoich wypowiedzi jak drut
    wynika, ze
    > płacisz za przejazd 50%. 50% + 50% = 100% - sama matma z pierwszej
    klasy....

    Jak piszecie o % to piszczie czego ten %, to się zrozumiecie.
    A moja interpretacja %:
    Marcin - błąd!!! nie 200% a 300% opłaty ulgowej, bo:
    100% - opłata uiszczona w bilecie okresowym
    2*100% - opłata normalna za przejazd , którą według Ola powinieneś
    uiścić (zakładając, że ulgowa wynosi 50% normalnej ;)
    Olo - też błąd, powinno być 150%, bo:
    50% - z biletu okresowego
    100% - za bilet normalny, (bo nie wydaje mi się, żeby kanar uznał
    łączenie biletu okresowego z jednorazowym)
    razem 150% ceny biletu normalnego.

    pozdrawiam
    Alek