  • Data: 2004-04-23 14:22:56
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c6ao5c$glf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oczywiscie ze tak. Nawet jesli legitymacja ostatecznie okazala sie

    Od kiedy złapanie osoby P za kołnierz przez osobę K, jest czynną
    napaścią P na K??
    Jest dokładnie odwrotnie... łapać to ty możesz za kołnierz swoje dziecko.

    > autentyczna to powinienes ja odebrac w siedzibie przewoznika a do tego
    czasu
    > albo placic za cały przejazd, albo zbierac wezwania do zaplaty i potem isc
    > nimi zeby je anulowali. Jesli uderzenia człowieka na służbie w twarz nie

    Od kiedy to kanarowi przysługuje ochrona taka, jak funkcjonariuszowi
    państwowemu na służbie?
    Służba... wielkie słowa, ale chyba nie wiesz czym się różni "być na służbie"
    od "być w pracy".
    Wytłumacz mi jedno dlaczego niewinny człowiek ma odbijać bilety, zbierać
    wezwania, bo kanarowi się wydawało?
    Jeśli mu się wydawało, to on ponosi konsekwencje swojego czynu, choćby
    wynikającą z KC, "Kto wyrządził komuś szkodę, jest zobowiązany do jej
    naprawienia.".

    > uwazasz za czynna napasc to jestes bardziej zdegenerowany niz
    > przypuszczałem...

    Uważam to za obronę konieczną.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski