    From: "PabloGT" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kamera
    Date: Fri, 12 Jan 2007 15:11:41 +0100

    > Można jak najbardziej ponieważ jest to miejsce publiczne (widok za okna)
    > chyba że ten teren jest specjalnie oznakowany (zakaz fotografowania)
    > Jednak już w przypadku kiedy sąsiad skierował by kamere na Twoj balkon lub
    > okno (i nagrywał) to już jest to zabronione

    A dlaczego niby takie filmowanie już jest zabronione? Moim zdaniem nie
    jest. Możesz podać podstawę prawną?

    Oczywiscie źle to napisałem tzn nie dokończyłem, że każdy kto ma kamere moze
    sobie nagrywac co chce.
    Rzecz w tym jesli naruszy dobra osobiste np w takim przypadku: nagrał
    imprezke przez okno w domu własciciela bez jego wiedzy i zgody i nastepnie
    rozpowrzechnił te materiały.
    Nie znam akurat podstawy prawnej, ale kiedyś to przerabialem, nagrywając
    imprezke w moim domu i pech chciał że kaseta powedrowała tam gdzie nie
    trzeba i z tego zrobił się wielki dym. Tylko juz nie pamietam czy z KC czy z
    KW miałem paragrafy.

    pozdrawiam

    Paweł