    From: barabella <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Date: Fri, 23 Jul 2010 22:39:37 -0700 (PDT)
    <5...@w...googlegroups.com>
    <i29vj2$uog$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...googlegroups.com>
    <i2ctig$7pj$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@w...googlegroups.com>
    <i2dgt1$ds1$1@node1.news.atman.pl>

    On 24

    > Ależ oczywiście debilu - że piszesz bzdury - ... Tak zwane
    > stawki dzienne zamienisz na areszt .... kwotę z cywilnego
    > postępowania się nie da ! ... MUSISZ ZAPŁACIĆ CIECIU :)

    piszesz bzdury mądry człowieku - ... Nałożone przez Sąd obowiązki
    (które dotryczą jedynie dłużnika) "muszę" wykonać... one nie sa objete
    klauzula wykonalnoci i nic do nich nie ma komornik... dopiero kroki
    (kara grzywny) są środkiem przymusu ich realizacji. I ta podlega
    zamianie na areszt, licząc...
    jakby to było takie proste, to dawno ściągneli by ze mnie skórę,
    poczekam aż uzbiera sie 1 mln zł długu wtedy moja wartość dysydencka
    wzrośnie. I wzrośnie prawda o "filantropii" członków Rotary Club.
    Zwłaszca jak z braku laku zamkna mnie z g... na przynajmniej pół roku.
    W końcu kiedyś będą musieli. Na koniec zacytuję ci i tym dobrym
    ludziom wierszyk mojej córeczki:

    "Czasem czuję jakbym była nikim. Najpierw koledzy, którzy przezywają
    mnie od murzyna postanowili rzucać mi w głowę twardym ziemniakiem.
    Jeszcze tego samego dnia dowiedziałam się, że nie jadę na obóz, a jak
    zrobiłam awanturę w domu, to tata powiedział, że lepiej by było dla
    niektórych, gdybym się nie narodziła. I co tu jeszcze dodać?!

    Wiersz bez tytułu.

    Wszyscy myślą, że umarłam,
    A ja ciągle żyję.
    Bo choć umysł jest zemdlony,