eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojazda na światłach na rowerze › Re: jazda na światłach na rowerze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.magma-net.pl!not-for-mail
    From: "Dominik Mirowski" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jazda na światłach na rowerze
    Date: Wed, 25 Jun 2008 21:13:29 +0200
    Organization: Magma Systemy Komputerowe
    Lines: 36
    Message-ID: <g3u5dl$ohv$1@bandai.magma-net.pl>
    References: <g2rs61$htc$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g2rv17$shf$1@news.onet.pl>
    <g2s41a$2eo$2@news.wp.pl> <g2s6cj$osb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g2tg2u$mui$1@news.wp.pl> <g2tm1n$2sb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g2ul7a$cum$4@news.wp.pl> <g2umbp$pc0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g30r3g$gq4$3@news.wp.pl> <Pine.WNT.4.64.0806150122040.492@quad>
    <g339bk$o8d$1@news.wp.pl> <Pine.WNT.4.64.0806161707590.3460@quad>
    <g38ds7$k2r$3@news.wp.pl> <Pine.WNT.4.64.0806172243320.1824@quad>
    <g3arkn$du$3@news.wp.pl> <Pine.WNT.4.64.0806192308470.3896@quad>
    <g3gjht$4cl$1@news.wp.pl> <g3rs4h$khn$1@bandai.magma-net.pl>
    <g3tvs7$75l$4@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 90-156-77-78.magma-net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: bandai.magma-net.pl 1214421237 25151 90.156.77.78 (25 Jun 2008 19:13:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...magma-net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jun 2008 19:13:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:539598
    [ ukryj nagłówki ]

    gargamel wystukał(a):

    > skąd masz takie dane, obliczyłeś czy wyssałeś z palca?
    Zobacz sobie jakie są normy obowiązujące w sprawie produkcji reflektorów
    samochodowych - dokładnie ustęp na temat liczby cechowania, potem połącz to
    sobie z maksymalną dopuszczalną światłością przy wszystkich reflektorach
    zapalonych jednocześnie.


    >> przy parametrach wyjściowych
    >> Led - moc 4W, 240 lumenów
    >> H3 - moc 55w, 1200 lumenów
    > a gdzie wyliczenia?

    A po co ? To zwykłe dane pomiarowe ze sfery zintegrowanej po uśrednieniu.
    Nie ma co liczyć :]. Jedyne co mogę przyznać, że badane H3 były podłej
    jakości (takie z tesco i stacji benzynowej jak stosuje pewnie 80%
    kierowców), dobrej klasy żarówka Osrama z pokryciem IRC daje1550 lumenów
    przy tej samej mocy.


    > dane masz następujące:
    > LED o mocy 2W, halogeny o mocy 200W,
    > szukane:
    > stosunek natężenia oświetlenia LED/halogen dla takiego samego
    > kąta bryłowego oświetlającego tą samą powierzchnię:O)

    I dostajesz natężenie światła w luksach na danej powierzchni a nie światłość
    źródła, o czym była mowa. Dodatkowo na siłę usiłujesz przepchnąć założenie,
    że led i reflektor samochodowy mają taką samą emisję w przypadku, gdy tak
    nie jest - podpowiedź. przepisy dotyczące oświetlenia samochodowego nie
    stosują się do oświetlenia rowerowego.
    --
    Dominik Mirowski
    e-mail NA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1