  • Data: 2008-06-17 20:46:22
    Temat: Re: jazda na światłach na rowerze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Jun 2008, gargamel wrote:

    > więc ponawiam pytanie:
    > no to teraz powiedz mi jaką moc mają łącznie oba halogenki samochodowe?

    Przeszedłeś w tryb write-only.
    W co najmniej dwu wcześniejszych postach podawałem rząd mocy (odpowiednio
    dla jednego i dwu).

    > czekam na odpowiedz jak wrucisz z garażu:O)

    Kiedy już doskonale wiem *co* chcesz porównywać, i to że nie ma
    *po co* *tego* porównywać w kwestii *widoczności* Ci nie wytłumaczę.
    Wygląda to tak:

    ...więc odpuszczam :)
    Dobranoc :)

    pzdr, Gotfryd