  • Data: 2002-01-07 10:30:44
    Temat: Re: jazda na gape a MPK
    Od: "satyr" <s...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > a jesli nie moge zaplacic to co sie dzieje? odsiadka? roboty przymusowe?
    > zalozmy nie mam zadnych rzeczy zakupionych 'na mnie' ani nie mam pracy.

    Podstawowa sprawa to slac pisma. Napisz do komornika kilka listow (jezeli
    juz do tego dojdzie) , przedstaw swoja trudna sytuacje materialna, rodzinna,
    brak funduszy...itp. Dobrze jest miec tez przygotowana jakas wersje
    zdarzenia, korzystna dla Ciebie, a w zlym swietle przedstawiajaca pracownika
    MPK, ktorej bedziesz sie trzymal do konca. Musisz miec w koncu jakas
    podstawe do odmowy zaplaty kary :)
    Po kilku listach powinni umorzyc.
    Lepiej jednak zaplacicod razu i nie czekac na komornika, bo koszta rosna.

    pozdr.
    T.