  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: jakie legalne oprogramowanie dla firm
    <g...@p...fixed> <gtkqrs$oda$1@news.interia.pl>
    <gtktkg$p3l$1@inews.gazeta.pl> <gtl6q6$8ui$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gtlv2m$i50$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <gtm19u$8i0$1@news.interia.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <gtm776$fp1$1@news.interia.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <gtma1b$jj1$1@news.interia.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <gtmdki$o4q$1@news.interia.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <gtmlik$2bp$1@news.interia.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <gtrdb6$39l$1@news.interia.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <gtrhff$8fo$1@news.interia.pl>
    Date: 6 May 2009 10:55:00 +0200

    Tristan napisał(a):

    > Ale czego nie rozumiesz.... Jak coś jest nieopłacalne, to nie może być
    > wykonywane przez ,,firmę''. Od tego są fundacje, stowarzyszenia, ochronki
    > itepe.

    Nie może być? Masz chyba na myśli "dumping"? Przy czym co to ma do
    omawianej tu rzeczy???

    > No pewnie tak. Chcesz udowodnić, że rolnik nie potrzebuje MSO? Ale nie o tym
    > dyskusja.

    Opisałeś przypadek pewnej pani, która zażądała dla siebie MSO. Ja znam
    przypadek innej pani, która też kiedyś wymusiła dla siebie MSO. Ze dwa
    lata temu podmieniłem jej go na OO i do dziś tego nie zauważyła.

    > A po co mu OOo? Przecież nie pisałem, że każdy przedsiębiorca potrzebuje
    > MSO. Napisałem tylko: Jak chcesz za darmo, korzystaj z OpenOffice. Jak
    > chcesz jakość, płać.

    No i to wywołało pytanie o wskazanie różnicy w jakości pomiędzy MSO a
    OO, których jak dotąd nie podałeś. Bo to, że jakaś pani w szkole, która
    nie rozumie, że to nie jest tak, że "koszty to jest to co firma płaci"
    ma widzimisię to nie jest dowód na wyższą jakość MSO.

    > Ale ona na oczy markietingu MS nie widziała, takoż i ja.

    To tylko znaczy, że naprawdę zatrudnili fachowca od tego ;)

    > No tak jest w każdej niejednoosobowej firmie. Ale i bezpośrednio dający kasę
    > woleli MSO od OOo wśród moich doświadczeń.

    Woleli do wykonania czego? Jakich konkretnie zadań?

    > Tak, tak, wplecione podprogowo w Rodzinę Zastępczą.

    Miałem raczej na myśli wieloletnie przymykanie oczu na piractwo,
    wspieranie dziennikarzy publikujacych poradniki obsługi MSO w popularnej
    prasie komputerowej etc.

    > W którym wiki? I jaki urząd to certyfikuje?

    Zdrowy Rozsądek ;P

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!