  • Data: 2007-08-25 10:05:08
    Temat: Re: jaka kara za spuszczenie powietrza z kol?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał

    > Sugerujesz, ze po spuszczeniu powietrza z kol samochod traci
    > calkowicie swoja uzytecznosc?

    Z punktu widzenia głównego zastosowania (czyli jeżdżenia) - tak,
    gdyż samochodem z nienapompowanymi kołami jeździć nie można.
    Oczywiscie samochód nie traci swojej użyteczności bezpowrotnie,
    naprawa jest prosta i w zasadzie darmowa - polega na napompowaniu
    kół. Ale jeśli nie mam pompki i muszę skorzystać np. z kompresora
    na stacji paliw to dojdzie koszt lawety ;)