  • Data: 2008-03-15 17:32:05
    Temat: Re: jak zrzec się mieszkania?
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    666 wrote:

    > Wartość tej darowizny może pomniejszać w przyszłości Twój udział w spadku
    > po ojcu, więc jakiś sens poza honorem może być.

    Jest jeszcze pewien nikły promil obywateli w tym kraju dla których honor
    jeszcze coś znaczy, a słowo jest droższe od pieniędzy.

    > Ale jak Ojciec zapisze wszystko swojej zonie, to możesz zostać w samych
    > gatkach, i po co?

    Nic od niego nie chcę. Co do testamentu to sprawa jest prosta od strony
    prawnej. Odmowa przyjęcia i wszystko przechodzi na żonę.

    Tylko dlaczego mam płacić czynsz przez kilkadziesiąt lat za puste mieszkanie
    czekając na zejście śmiertelne i prawo zrzeczenia się spadku?