  • Data: 2019-02-20 22:54:52
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-20 o 21:51, J.F. pisze:

    > http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19650140101

    > 5.1. Rozprawa doktorska powinna stanowic samodzielne rozwiazanie przez
    > autora zagadnienia naukowego i wykazywac jego ogolna wiedze teoretyczna
    > w danej dyscyplinie naukowej.

    Zagadnienie naukowe kontra problem naukowy.
    Do tego w przytoczonej ustawie z 65r do przewodu doktorskiego dopuszcza
    osoby bez skończonych studiów. :-)
    Powiedział bym że to spora różnica wobec dzisiejszych wymagań.

    > A to zalezy - czy mowimy o wydziale prawa, czy gosciach Dubnej lub
    > zachodnich osrodkow badawczych ... bo niekoniecznie samego CERN.

    Powiedział bym że mówimy o wydziale prawa bo od doktoranta
    tego kierunku rozpoczęła się dyskusja.

    > Wolszczan np do Bonn wyjechal w 1973.

    Uważasz że absolwent naszego prawa dostał by na zachodzie podobne
    możliwości?
    Że tam były instytuty czy inne placówki analizujące nasze prawo?