  • Data: 2006-03-30 14:27:29
    Temat: Re: jak zgodnie z prawem wyludzic pieniadze - to nie sen
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zwykly pisze:

    > oto zajscie , ktore zdazylo mi sie w ciagu ostatnich 2 lat , gdybym nie
    > przezyl nie uwierzlybym.

    [..]
    > ktore przelal spedytorowi komornik od spedytora , ktory nie bedzie mial
    > zadnego majatku , a wiec nigdy ich nie odzyskamy !!
    > taki scenariusz jest najbardziej prawdopodobny.

    > czy przed czyms takim nie ma obrony.??

    Składajac pozew przeciwegzekucyjny mozna rownoczesnie zlozyc wniosek o
    zabezpieczenie powodztwa poprzez zawieszenie postepowania egzekucyjnego
    uprawdopadabniajac swoj interes prawny wlasnie tym, ze pozwany(spedytor)
    jest firma - krzakiem, nie ma duzego majatku i w zwiazku z tym w razie
    uwzglednienia powodztwa trudno bedzie odzyskac od niego wyegzekwowane
    środki. Zawieszenie egzekucji powoduje, ze komornik wprawdzie nadal
    realizuje zajecia(np. sciaga pieniadze z konta firmowego), ale nie przekazuje
    ich juz wierzycielowi, lecz przelewa na konto depozytowe sadu.

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov