    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak "wyprowadzic" meza z mieszkania?
    Date: Tue, 28 Dec 2010 09:22:48 -0600

    On 12/28/2010 4:21 AM, Danka wrote:

    > Tak, to bardzo sympatyczna rada.
    >
    > Moze zatem inaczej sformuluje pytanie: czy jezeli nie wpuszcze meza do
    > mieszkania, do ktorego nie ma tytulu prawnego, cos mi grozi? W tym: czy
    > policja moze mnie zmusic zebym go wpuscila?

    1.ma tytul prawny: jest twoim mężem i ma prawo tam mieszkac. KRIO.
    2. ma prawo tam mieszkac z faktu, ze tam mieszka

    jak go nie wpusicisz, pojdzie sobie do hotelu, rachunku podrzuci sądowi
    a w efekcie zapłacisz za nie ty.
    dodatkowo w robi cie w zniszczenie, zgubienie, kradziesz czegokolwiek z
    jego zeczyi dlugo sie jeszcze będziesz bujać po sądach z rodzicami.

    jedyne rozwiązanie, to albo sam sie wyprowadzi, albo po rozwodzie
    wniosek o eksmisje do sądu. jedyna osobą, która ma prawo go wynieść jak
    sam nie bedzie chciał wyjść jest komornik.