  • Data: 2007-03-19 21:29:14
    Temat: Re: jak uzyskac duplikat f-ry, jesli to nie ja kupilem??
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Mar 2007 22:18:40 +0100, "Michał Trych"
    <m...@U...pl> wrote:

    >Wlasnie ja nie potrzebuje jako tako odliczyc vat i f-re na mnie, potrzebuje
    >kopie dowodu zakupu tego pda,
    Umowe kupna-sprzedazy zawarles poprzez allegro. Wydrukuj strone
    aukcji. Byc moze gwarant to przyjmie.

    >stad liczylem ze mize jakos sie uda dogadac z
    >kims w erze zeby poprostu znalezli kto kupil to pda , a nie sadze zeby to
    >byl problem, i wydal mi kopie fry pierewszego wlasciciela. problem moze byc
    >w ochronie danych osobowych...
    Nie wiadomo kto sprzedal ten telefon na poczatku. Wcale nie musiala to
    byc Era. Punkty handlowe operatorow to samodzielne dzialalnosci,
    podatkowo odrebne podmioty od Ery.

    A co do ochrony danych to nie mieszaj pojec. Jesli oczekiwales faktury
    to znaczy ze sprzedawca "jest firmą" - a skoro tak to nie chronia jego
    danych przepisy ustawy o ktorej myslales. Inna sprawa ze sprawe jego
    zakupow (od Ery lub z innego punktu handlowego) chroni tajemnica
    handlowa.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl