  • Data: 2007-03-19 21:18:40
    Temat: Re: jak uzyskac duplikat f-ry, jesli to nie ja kupilem??
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli era byla sprzedawca to oczywiscie powinna Ci wystawic duplikat.
    > Ale z opisu wynika ze sprzedawca byl ktos inny. W tej sytuacji era nie
    > ma jak wystawic duplikatu bo nie wystawiala FV.

    Wlasnie ja nie potrzebuje jako tako odliczyc vat i f-re na mnie, potrzebuje
    kopie dowodu zakupu tego pda, stad liczylem ze mize jakos sie uda dogadac z
    kims w erze zeby poprostu znalezli kto kupil to pda , a nie sadze zeby to
    byl problem, i wydal mi kopie fry pierewszego wlasciciela. problem moze byc
    w ochronie danych osobowych...
    Sadze ze jesli bym znalazl jakis normalnych ludzi w erze to moze by mi
    napisali jakies pismo ze pda kupione bylo w tym i tym dniu i koniec... to
    juz nie problem tylko kwestia checi...

    pozdrawiam
    michal trych