  • Data: 2014-05-29 16:52:41
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 May 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Jak sobie spiszę nazwiska kolegó z adresami, to też będzie to zbiór danych
    > osobowych, ale osobę domagającą sie wykreślenia z tego spisu mogę spokojnie
    > spuścić ze schodów.

    Robert, zajrzyj może do tej ustawy o której mowa.
    Ja rozumiem, że czytanie "wstępniaków" z listami definicji jest
    wkurzające, ale bywa pożyteczne, szczególnie jak jakiś przepis brzmi
    "nie stosuje się", w stylu art.3a ;>

    > Ale to sprawa księdza i Kościoła, a nie instytucji świeckich.

    Tu bym się zgodził, pod warunkiem, że umie udzielić odpowiedzi na
    pytanie: "w jaki sposób zapewnia zaprzestanie przetwarzania danych,
    w tym przypadkowego i nieumyślnego".
    Art.26 wymaga "szczególnej staranności". Całkiem jak przy cofaniu
    samochodem.
    BTW:
    Art.27 wprost odnosi się do takiego przypadku, zapisem "pod warunkiem,
    że przetwarzanie danych dotyczy wyłącznie członków tych organizacji lub
    instytucji albo osób utrzymujących z nimi stałe kontakty[...]"

    pzdr, Gotfryd