    Subject: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Date: Fri, 1 Jul 2016 23:07:45 +0200

    > No ale ten, kto tego zegara słucha od urodzenia może w ogóle nie
    > ogarnąć, że komuś to przeszkadza.

    Ale jak już ogarnie to wyłącza i przeprasza, a nie się głupio tłumaczy
    "że przecież wszyscy lubią".

    > Sporo w tym racji. Ale mojego prostego wdrożyć nie chcesz.

    Ale jakiego? Pomysł polegający na tym, że idziesz do proboszcza i mówisz
    mu, że dzwony przeszkadzają? A co on jest? Upośledzony?
    Do dobra, nie ogarnął, zapomniał się. Ale tak przez kilka lat codziennie
    się zapomina?
    Chcesz powiedzieć, że wykształcony człowiek nie rozumie, że to
    przeszkadza? Nie ogarnia?
    Oni to doskonale wiedzą. Czytają gazety i oglądają telewizję.

    Jak to sobie wyobrażasz? Idziesz po prośbie do gościa, który do lat wali
    w dzwony i on na to powie: "nie ma sprawy, już nie będę"? :)
    Raczej potraktuje Cię jak kosmitę. Do takich ludzi racjonalne argumenty
    nie trafiają. Oni rozumieją tylko argumenty siłowe: nakaz sądowy albo
    pusta taca.

    Gdyby był normalny, to taka interwencja w ogóle nie byłaby konieczna.

    Pozdrawiam
    Piotr