  • Data: 2016-07-01 23:27:01
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne [bijące o 06:30 pod oknami]
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-01 o 22:46, A. Filip pisze:

    > A dlaczego go nie przetestujesz

    A co ja jestem? Królik?

    > wprost pytaniem od której do której
    > kościelne dzwony _pod jego oknami_ mogłyby sobie bić?

    O żadnej.
    Co to w ogóle za pomysł napierdalać dzwonami komuś pod oknem?

    > Dla mnie on
    > wygląda na "ostro napalonego"

    A ty dla mnie wcale nie wyglądasz.

    > ale bicie w dzwony (dokładnie) *o 6:30*
    > zaraz pod moimi oknami mnie po kilku miesiącach "mogłoby" doprowadzić
    > do "znaczącego wkurwienia" ostro wzmocnionego systematycznym
    > niedosypianiem.

    No. I niektórych wkurwia.
    http://gdynia-witomino.mojeosiedle.pl/viewtopic.php?
    p=17290&sid=ca8f8fba3ec20502c3bf59a0343ae804#17290

    Tłumaczenia księdza - bezcenne :)

    Stara sprawa, nie wiem jak się skończyła. Dla niewiedzących: Witomino to
    dzielnica-blokowisko. A w środku napierdalający dzwon :)

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, nieprawdaż?

    Prawdaż.

    > Jego "punkt siedzenia" wygląda na dość wyjątkowy
    > ale taki w który w *dużym* kraju też się musi trafić.

    Zmartwię cię. Mój "punkt siedzenia" wcale nie jest taki wyjątkowy jak ci
    się wydaje. Ale rozumiem, że dla mieszkańca małej miejscowości lub wsi
    to może być totalna egzotyka.

    Pozdrawiam
    Piotr