  • Data: 2016-07-01 22:56:16
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-01 o 22:00, m pisze:

    > Ale zdrowy rozsądek nie jest tożsamy z twoimi poglądami. Na przykład -
    > mi takie dzwony nie przeszkadzają,

    Ale dyskusja nie jest o tym, czy komuś nie przeszkadzają.
    Jest o tym, że komuś przeszkadzają.

    > a dla mojej teściowej i wielu innych
    > mają wysoką wartość użytkową, bo budzą wtedy kiedy trzeba.

    To niech sobie kupi budzik. Wartość użytkowa ta sama, a innym nie
    przeszkadza.
    Ludzie to nie roboty, nie wszyscy muszą wstawać o tej samej porze.

    > Zdrowy rozsądek każe zbadać czego chce ogół i jaki jest zwyczaj.

    Zdrowy rozsądek podpowiada, że nie zawsze ogół wie lepiej czego chce.
    Wydaje mu się, że wie, a potem się budzi zdziwiony w państwie
    totalitarnym albo wyznaniowym.

    Pozdrawiam
    Piotr