  • Data: 2016-07-01 16:58:14
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.07.2016 16:40, Tomasz Chmielewski wrote:

    > No ale właśnie opisałeś "wdupiemanie". Zastąp ten nieszczęsny dzwon czym
    > innym, nie wiem:
    >
    > A mi się heavy metal o 6 rano podoba, i synowi sąsiada też

    Niczego nie opisałem, wiec nie mam jak się do tego co napisałeś nawet
    odnieść.

    Chciałem tylko wyrazić przypuszczenie, że w tejże Bawarii dzwony
    dzwoniące co godzinę mogą być przez mieszkańców traktowane jako element
    miejscowego kolorytu a nie jako uciążliwość. Stąd wniosek że w Bawarii
    ludzie (w domyśle dzwoniący) mają w dupie innych jest na wyrost.

    Wyobraź sobie dom, dom z tradycjami, w środku domu tkwi zegar który co
    godzinę bije godzinę. O północy pełne 12 uderzeń w gong. Jest tak od
    zawsze. Zjawia się ktoś komu to przeszkadza. Są 2 metody: przejść drogę
    podobną do opisanej przez Roberta, tj. nazwijmy to dyplomatycznie i
    zaczynając od środków łagodnych, albo drogą Kviata, tj. wyzwać tych co
    nakręcają zegar od najgorszych, tupnąć nogą i żądać żeby teraz
    natychmiast dostosowali się do jego standardów.

    p. m.