  • Data: 2016-07-01 21:17:48
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-01 o 20:57, RadoslawF pisze:

    > I uważasz że skoro im przeszkadzają to należy dzwony zlikwidować ?

    Nie. Wystarczy zdroworozsądkowo nie napierdalać codziennie o 6:30.
    Zbyt wygórowane oczekiwania?

    > Znam wielu którym przeszkadza ruch uliczny - zlikwidować,

    Oczywiście. Zawsze można przeginać w dowolną stronę.

    > sąsiedzi -
    > zlikwidować,

    Czasem się przydają.
    Dzwony nie :)

    > małe dzieciaki które czasami bawiąc się coś tam krzyczą -
    > zlikwidować

    No bez przesady. Ktoś musi pracować na moją emeryturę.

    > i najważniejsze kretyni którzy w sieci udowadniają
    > swoje racje w sytuacji kiedy wszyscy im tłumacza że się mylą - też
    > zlikwidować.

    Ludzi, choćby i kretynów, do dzwonów porównujesz.
    Odważnie.

    Pozdrawiam
    Piotr