  • Data: 2023-08-24 17:13:58
    Temat: Re: jak to z ksiedzem bylo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Aug 2023 02:34:08 +0200, Animka wrote:

    > Nie rozumiem

    dla niewinnych dzieci, to "pan sie bawi siusiakiem".
    Nawet nie wiem czy "bawi" jest tu wlasciwym słowem.

    Na polskiej plaży, gdzie małe dzieci nagie biegają, to nie jest jakis
    dziwny widok. A jeszcze rodzice mogą naturystami być.

    Jakby była z PiS, to bardzo dobrze, ale ponieważ jest z KO,
    to dla prokuratury bardzo źle zrobiła :-)

    J.