  • Data: 2003-04-07 16:53:22
    Temat: Re: jak sprzedac samochod,ktory ma zastaw rejestrowy?
    Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b6poas$k69$1@inews.gazeta.pl...

    > W pierwszej kolejności sprawdź w umowie kredytowej, czy nie ma wzmianki o
    > tym, że samochód stanowi własność banku do czasu spłaty kredytu. Jak taka
    > wzmianka jest, to bez zgody banku raczej nic nie zrobisz.

    jest taka wzmianka i bank sie juz zgodzil (na pismie). moze dlatego, ze
    kredyt jest regularnie splacany od 4 lat? nie wiem. nie zbadane wyroki
    bankowe:)

    >A podejrzewam, że
    > bank zgody nie wyrazi, chyba, że ten drugi kredyt w tym samym banku i nowy
    > samochód jako zabezpieczenie wcześniej przed sprzedażą. To może się
    zgodzą.

    otoz to - kupuje drugi samochod na kredyt u nich.

    > Jeśli nie ma, to teoretycznie możesz sprzedać ten samochód. Pod warunkiem,
    > że w umowie będzie jasno napisane, że na sprzedawanym samochodzie jest
    > zastaw sądowy. Jeśli tylko znajdziesz na coś takiego klienta. Jeśli
    zataisz
    > fakt zastawu, to popełniasz przestępstwo,

    nie chce zatajac:) dlatego szukam pomocy. mieszkam w wwie i chyba
    wykreslenie z takiego rejestru to dluga sprawa...a ja nie mam kasy, zeby
    splacic kredyt, wykreslic rejestr i dopiero sprzedac......